Funkcjonowanie Archiwum w czasie stanu pandemii
23 listopada 2020Na podstawie Zarządzenia nr 46/2021 Rektora Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach z dnia 12 marca 2021 roku w sprawie przeciwdziałania rozprzestrzenianiu się koronawirusa (SARS-CoV-2) wśród społeczności akademickiej Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach, wprowadza się poniższe zasady postępowania w Archiwum Uniwersyteckim UJK:
Osoby niebędące pracownikami Archiwum:
- Kontakt z Archiwum UJK jest możliwy telefonicznie pod numerem telefonu 41 349 6248 lub mailowo pod adresem archiwum@ujk.edu.pl.
- W razie bezwzględnej konieczności osobistej wizyty w Archiwum wiążącej się z przygotowaniem dokumentacji, należy z wyprzedzeniem ustalić jej termin oraz wskazać potrzebną dokumentację.
- Interesant przyjmowany w punkcie obsługi, zobowiązany jest do przestrzegania poleceń służb sanitarnych, w tym stosowania maski ochronnej oraz dezynfekcji rąk.
- Pracownia naukowa w Archiwum UJK udostępnia akta od 1 czerwca 2021 r.
- W pracowni może przebywać jednocześnie jeden użytkownik, który zobowiązany jest do przestrzegania poleceń służb sanitarnych, w tym stosowania maski ochronnej przez cały czas pobytu w Archiwum.
Powyższe zasady obowiązują od dnia 18 maja 2021 r.