Funkcjonowanie Archiwum w czasie stanu pandemii
Na podstawie Zarządzenia nr 216/2020 Rektora UJK z dnia 2 października 2020 roku w sprawie przeciwdziałania rozprzestrzenianiu się koronawirusa SARS-CoV-2 wśród społeczności akademickiej Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach, wprowadza się poniższe zasady postępowania w Archiwum Uniwersyteckim UJK:
Osoby niebędące pracownikami Archiwum:
- Kontakt z Archiwum UJK jest możliwy telefonicznie pod numerem telefonu 41 349 6248 lub mailowo pod adresem archiwum@ujk.edu.pl.
- W razie bezwzględnej konieczności osobistej wizyty w Archiwum wiążącej się z przygotowaniem dokumentacji, należy z wyprzedzeniem ustalić jej termin oraz wskazać potrzebną dokumentację.
- Interesant przyjmowany w punkcie obsługi, zobowiązany jest do przestrzegania poleceń służb sanitarnych, w tym stosowania maski ochronnej oraz dezynfekcji rąk.
- Pracownia naukowa w Archiwum UJK nie udostępnia akt do odwołania.
Powyższe zasady obowiązują od dnia 19 października 2020 r.